Webáruház készítés
Létrehozás dátuma: 2021-06-16
Webáruház készítés
Webáruház készítés
Az elmúlt pár évben figyelhetõ meg egy új trend az online vállalkozások területén, ez pedig nem más, mint a webáruház készítés. Mint minden mást, ha üzletrõl van szó, ezt is érdemes jól csinálni, a lehetõ legtöbbet kihozva belõle. Mivel az online áruházak már bizonyos múltra tekintenek vissza, rengeteg tippet és jó tanácsot találhatunk, ha valóban sikeres online vállalkozást szeretnénk felépíteni.
A tapasztalat azt mutatja, hogy az online áruházzal (is) rendelkezõ eladók - legyen szó a termékmegjelenítés átrendezésérõl vagy az áruházi eladás kiemelésérõl - teljes mértékben utánkövetik ügyfeleik vásárlási preferenciáit, és azáltal, hogy közvetlenül kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel a weboldalukon keresztül, motiválhatják is õket a vásárlásra.
Az online megjelenés a webáruház készítés egyik alappillére. Függetlenül az ügyfélszolgálat minõségétõl, vagy attól, hogy az árult kategóriában van-e készleten a legjobb, legdivatosabb termékbõl - ha rossz az áruház megjelenése, akkor az online üzleti jelenlét erõs deficitbõl indul a versenytársakkal szemben. Ezt bizonyítja egy online tanulmány is, amely szerint az online vásárlás során a vásárlók 93% -a a megjelenést tartja a legfontosabbnak. Ha nyereséges online áruházat szeretnénk létrehozni, több lehetõség közül is választhatunk, ami a designt illeti. Ezek egyike egy profi webdesigner alkalmazása, de az is járható út, ha magunktól, autodidakta módon tanulunk meg kódolni. Mivel a weben több ezer, kiváló e-kereskedelmi sablon található, alternatív megoldásként beszerezhetünk akár egy kész sablont is, amit a saját ízlésünknek megfelelõen
szabhatunk testre. Ne feledjük, hogy a megjelenésnek magával kell ragadnia a látogatók figyelmét, erõsen ajánlott például teljes szélességû képeket használni, a minimális szöveggel való operálással pedig elkerülhetõek a zavaró, túlgondolt elemek a felületen.
Talán nem mindenki van vele tisztában, de a Rólunk szekciónak óriási szerepe van az oldal sikerességében Amennyiben egy látogató eljut a Rólunk oldalra, az azt jelenti, hogy már érdeklõdik irántunk, és lehetõséget biztosít nekünk arra, hogy bebizonyítsuk: a piacon található kínálatból a mi termékünk a legjobb. Nagyon fontos annak meghatározása, hogy kik vagyunk, mit csinálunk, és mi az, amit az ügyfeleknek kínálunk. Mindenképp tüntessük fel az e-mail címünket, illetve a postai és közösségi média elérhetõségeinket is. A Rólunk oldal túl sok információval történõ feltöltése azonban zavaró és átláthatatlan lehet a webhely látogatói számára, így figyeljünk arra, hogy ne kövessük el ezt a hibát.
Egyetlen online áruház sem létezhet fizetési felület nélkül, webáruház készítése esetén próbáljuk meg a fizetési opciók skáláját szélesre szabni. Kínáljunk sokféle és lehetõleg népszerû fizetési lehetõséget ügyfeleinkek, hogy mindig könnyen vásárolhassanak. Ezek egyike lehet például, ha egy fizetési metódusnak van memóriája, vagyis a korábban elmentett adatoknak köszönhetõen a visszatérõ vásárlóknak nem kell újra begépelniük személyes adataikat a fizetés során, hanem a rendszer - ellenõrzést követõen - emlékezetbõl felajánlja az egyszerûbb fizetést.
A közösségi média szerepe napjainkban megkerülhetetlen, így hatékony fegyvernek számít a vállalkozások életében. Egy egyszerû poszttól kezdve, a hosszabb videón át az élõ bejelentkezésig, nagyon sok módja van az online jelenlétnek. A legfontosabb az, hogy valamilyen formában legyen képviselve vállalkozásunk ezeken a felületeken is.
<-- Vissza a Webáruház készítés blog oldalra!További cikkeink
A Belfry Csoport Budapest
BELFRY: az automatizálás az építőiparban is utat kell, hogy törjön magának
Belfry szerint az építőipar a világon a legkevésbé robotizált iparág.
Elolvasom →